آگهی مزایده پارکینگهای روباز غیر مسقف (پارک معلم ) سراب
- خانه
- chevron_right
- اخبار
- chevron_right
- آگهی مزایده پارکینگهای روباز غیر مسقف (پارک معلم ) سراب
آگهی مزایده نوبت اول
شهرداری فریدونشهر در نظر دارد پارکینگهای روباز ) غیر مسقف( پارک معلم ) سراب( را از طریق مزایده و طبق شرایط
ذیل به مدت یک سال به افراد واجد شریط با لحاظ موارد ذیل واگذار نماید.
شرایط :
-۱ خرید راهبند و نرم افزار و سیستم مورد نیاز برای محاسبه مبلغ ورودی هزینه پارکینگ توسط کارتخوان با نظارت
و هماهنگی دفتر فنی شهرداری بر عهده برنده مزایده بوده و مبلغ مذکور بعد از هزینه برنده مزایده در اجاره بهاء
یک سال آتی مستهلک خواهد شد در صورت عدم تکافوی مبلغ قابل استهالک پس از پایان قرارداد توسط
شهرداری با بهرهبردار تسویه حساب خواهد داشت. راهبند و نرم افزار و سیستم در پایان قرارداد صحیح و سالم
تحویل شهرداری خواهد شد.
-۲ کانکس و اطاقک کنترل)ورودی و خروجی( برای بهرهبرداری تا پایان قرارداد توسط شهرداری آمادهسازی و تحویل
بهرهبردار خواهد شد بهره بردار در پایان قرارداد کانکس موجود را به صورت سالم تحویل شهرداری خواهد نمود.
-۳ شهرداری اقدام به خطکشی محوطه پارکینگها و نصب تابلو عالئم خواهد نمود و بهرهبردار موظف به ساماندهی
استقرار خودروها و محافظت از آنها در محدوده پارکینگها میباشد
-۴ نرخ ورودی و پارک ساعت برای انواع وسایط نقلیه توسط شهرداری تعیین و برنده مزایده موظف به رعایت دقیق
آنهاست.
-۵ برنده مزایده مسئولیت حفظ و نگهداری از خودروهای ورودی به پارکینگ پارک معلم را بر عهده داشته و در صورت
وارد شدن هرگونه خسارتی به خودروها پاسخگو میباشد
-۶ برنده مزایده موظف به رعایت اخالق و شئونات اسالمی در برخورد با مراجعین بوده و در صورت هرگونه شکایتی از
طرف اشخاص حقیقی و حقوقی پاسخگو میباشد.
-۷ در اعیاد و مناسبتهایی که توسط دولت محترم اخذ ورودی به پارکها و بوستانها ممنوع اعالم گردد اخذ وجه
ممنوع بوده و پیمانکار بر اساس نامه رسمی شهرداری حق اخذ هیچگونه وجهی را از مراجعه کنندگان نخواهد
داشت.
-۸ کلیه هزینههای مربوط به آب و برق و … جهت اجرای موضوع مزایده و قرارداد بر عهده برنده آن خواهد بود
-۹ در صورت بکارگیری نیرو توسط برنده مزایده پرداخت بیمه و حقوق آنها از هر حیث برعهده مجری و بهرهبردار
خواهد بود
10 – در صورت رضایت شهرداری از عملکرد بهرهبردار و درخواست بهره بردار برای ادامه کار بعد از اتمام قرارداد امکان
تمدید قرارداد برای یک سال آتی نیز امکانپذیر خواهد بود.
-۱۱ متقاضیان باید مبلغ ۱۴۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال ) صدو چهل میلیون ریال ( ) معادل ۵ % قیمت پایه ساالنه( را به
عنوان سپرده به شماره حساب ۰۱۷۲۵۰۱۳۲۰۰۰ شهرداری نزد بانک ملی واریز و فیش مربوطه را ضمیمه پیشنهاد
خود نمایند.
تبصره : وجه واریزی در صورت انصراف برنده مزایده به نفع شهرداری ضبط، در غیر اینصورت عودت خواهد شد
-۱۲ متقاضیان باید قیمت پیشنهادی خود را بر حسب درصد سهم شهرداری و سهم بهرهبردار از کل عوارض دریافتی
روزانه را در سامانه ستاد اعالم نمایند طبیعتا برنده مزایده کسی خواهد بود که بیشترین سهم را بر اساس درصد به
شهرداری اختصاص دهد.
درصد پیشنهادی به عنوان سهم شهرداری درصد پیشنهادی به عنوان سهم بهرهبردار
-۱۳ برنده مزایده باید ظرف مدت ۷ روز نسبت به عقد قرارداد و خرید و نصب راهبند و سایر موارد مورد نیاز
برای مدیریت پارکینگ اقدام نماید.
-۱۴ متقاضیان میبایست از تاریخ ۱۴۰۴/۰۱/۲۱ تا تاریخ ۱۴۰۴/۰۲/۰۶ با مراجعه به سامانه تدارکات
الکترونیکی دولت به نشانی ir.setadiran مراجعه و نسبت به ثبت پیشنهادات خود اقدام نمایند
-۱۵ مهلت نهایی دریافت اسناد در سامانه ستاد تا ساعت ۱۴۰۴/۰۱/۲۵ بعدازظهر مورخ ۱۹ خواهد بود و
بعد از آن امکان دریافت اسناد از طریق سامانه ستاد مقدور نمیباشد
16 – پیشنهادات رسیده در مورخ ۱۴۰۴/۰۲/۰۶ساعت ۱۱ در محل شهرداری باز و قرائت خواهد شد
نشانی : فریدونشهر – بلوار پاسداران – ساختمان شهرداری – تلفن : ۰۳۱-۵۷۵۹۲۲۲۰
-۱۷ شهرداری در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات اختیار کامل خواهد داشت.
-۱۸ به پیشنهادات مخدوش، ناخوانا، مبهم و پیشنهاداتی که بعد از تاریخ مقرر واصل شوند ترتیب اثری داده نمیشود
-۱۹ هزینه چاپ آگهی در روزنامه رسمی بر عهده برنده مزایده خواهد بود
-۲۰ از برنده مزایده ضمانتنامه معتبر بانکی به مبلغ ۱/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال ) یک میلیارد ریال( توسط شهرداری اخذ
خواهد شد
-۲۱ شرکت کنندگان نباید دارای سوء پیشینه یا سوء شهرت باشند و رعایت منع مداخله کارکنان دولت را نیز بنمایند
شهرداری میتواند صالحیت اخالقی و حرفهای برنده مزایده را با اخذ استعالم از مراجع قانونی مورد بررسی قرارداده و در
صورت صالحیت با برنده مزایده قرارداد منعقد خواهد شد.برنده مزایده مکلف به ارائه برگه صالحیت از اداره پلیس امنیت
نیروی انتظامی میباشد
-۲۲ بهره بردار موظف به تأمین البسه متحدالشکل و یکدست با استفاده از نصب اتیکت برای پرسنل تحت امر خود خواهد
بود
-۲۳ بهره بردار ملزم به ارائه خدمات به صورت شبانه روزی میباشد
-۲۴ نصب دوربینهای پایش تصویر در پارکینگ بر عهده شهرداری خواهد بود
-۲۵ رعایت بهداشت و نظافت محل پارکینگها و کلیه تأسیسات مرتبط با موضوع قرارداد و ایجاد شرایط ایمن بر عهده
بهرهبردار میباشد.
-۲۶ انجام هر گونه فعالیت دیگری غیر از موضوع مزایده مذکور برای بهرهبردار ممنوع میباشد مگر با اخذ مجوز کتبی از
شهرداری، لذا در صورت مشاهده خالف امر، شهرداری مجاز به فسخ یکطرفه قرارداد خواهد بود.
-۲۷ مبالغ اخذ شده بابت ورود خودروها از پارکینگ بر اساس پیشنهاد شهرداری به شورای اسالمی شهر و اخذ مصوبه
خواهد بود و بهره بردار موظف به رعایت دریافت هزینههای ابالغی خواهد بود.
-۲۸ سایر شروط و مقررات جاری و پیشنهادی شهرداری بر اساس آیین نامه مالی شهرداریها و قوانین حاکم بر
پارکینگهای روباز و غیر مسقف و ضوابط اجرایی الزم در این حوزه وفق مقررات در قرارداد خواهد آمد