🎓دانشجویان محترم؛

همانگونه که اطلاع رسانی شده؛ امتحانات پایان ترم دروس عمومی دانشگاه پیام نور بصورت متمرکز و به شیوه آنلاین (غیرحضوری) برگزار می گردد.

📚 تاکنون ۳ رزم آزمون آزمایشی در سامانه جهت آشنایی شما دانشجویان و همچنین بررسی مشکلات احتمالی از جمله عدم ورود و… در تاریخ های ۱۵ و ۲۲ آذر و ۴ دی ماه ۱۴۰۱ برگزار گردیده است. لذا آخرین رزم آزمون در مورخ ۱۱ دی ماه ۱۴۰۱ در ساعت ۱۳ برای استان اصفهان برگزار میگردد.

توصیه اکید می شود دانشجویانی که در ترم جاری درس عمومی دارند و در رزم آزمونهای قبلی شرکت نکرده اند حتما جهت آشنایی با محیط آزمون و رفع اشکالات احتمالی و تست نام کاربری و رمز ورود در این رزم آزمون شرکت نمایند.

📌تذکر بسیار مهم: از آنجا که نحوه برگزاری آزمون پایان ترم دروس عمومی و همچنین آدرس سامانه برگزاری این آزمون ها و تاریخ رزم آزمون های آزمایشی در همه کانال های مراکز دانشگاه ها چندین بار اطلاع رسانی گردیده است، اگر در حین برگزاری آزمون های پایان ترم دروس عمومی، دانشجویی دچار خطا و یا عدم ورود به سامانه و یا برخی از دانشجویان اظهار بی اطلاعی از نحوه برگزاری این آزمون ها بکنند، مسئولیت مستقیم عواقب آن با شخص دانشجو خواهد بود.

لینک رزم آزمون 👇

https://edu.pnu.ac.ir

آدرس ایتای روابط عمومی پیام‌نور مرکز فریدونشهر:

@PnuFrdsh

فهرست