لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری فریدونشهر جهت بررسی و تصویب نهایی تقدیم شورای اسلامی گردید

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5.  لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری فریدونشهر جهت بررسی و تصویب نهایی تقدیم شورای اسلامی گردید

 لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری فریدونشهر جهت بررسی و تصویب نهایی تقدیم شورای اسلامی گردید …

به گزارش روابط عمومی شهرداری فریدومشهر درجلسه ای که راس ساعت ۱۴ ظهر روز یکشنبه مورخ ۹۸/۱۱/۲۰ با حضور جناب آقای حسینی شهردار ، آقای عظیمانی نایب رئیس شورای اسلامی ،آقای پاشایی معاون و مسئول ذیحساب شهرداری ،روابط عمومی شهرداری و جمعی از خبرنگاران در اتاق شهردار برگزار گردید لایحه قطعی بودجه سال ۱۳۹۹ شهرداری فریدونشهر تقدیم شورای اسلامی شد.

شهردار در ادامه جلسه ضمن خوش آمد گویی به حاضرین در جلسه گفت بودجه مصوب سال ۹۸  رقم ۷ میلیاردو ۷۰ میلیون تومان در نظر گرفته شد  که ۴۰ در صد آن عمرانی و ۶۰ در صد آن جاری در نظر گرفته شده بود . در سال ۹۸ با تلاش و همکاری همکاران در شهرداری و حمایت های شورای اسلامی و شهروندان گرامی خوشبختانه تا کنون ۸۵ درصد بودجه تحقق پیدا کرده و امید است با مشارکت شهروندان تا پایان سال این رقم به ۱۰۰ درصد برسد .

در ادامه جلسه آقای پاشایی به تشریح بودجه ۹۹ پرداختند و عنوان کردند برای اولین بار در کشور تنظیم بودجه شهرداری ها مبتنی بر عملکرد شهرداری ها تنظیم گردیده است که به عبارتی بودجه سال ۹۹ شهرداری ها بودجه عملیاتی می باشد .

ایشان در ادامه رقم بودجه ریالی ۹۹ را ۱۰۵ میلیار ریال عنوان کردند که ۴۰ در صدبودجه مذکور جهت تملک دارایی های سرمایه ای (عمرانی) و ۶۰ درصد آن جهت مصارف ( هزینه های جاری) و ۱۵ میلیارد ریال بودجه سال ۹۹ به پرداخت تعهدات سنوات قبل ( بدهی ها) اختصاص یافته است .شایان ذکر است که با استناد بخش نامه ها و دستور العمل های صادره از طرف سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور و همچنین نظرات کلیه کارشناسان واحد های مختلف شهرداری که از اوایل مهر ماه آغاز گردید و در نهایت لایحه بودجه پیشنهادی در تاریخ ۹۸/۱۱/۲۰ تقدیم شورای اسلامی فریدونشهر  شد .

ایشان درپایان افزود: با توجه به اینکه پروژه ها عمدتا به سه دسته ۱- احداثی ۲-تکمیلی ۳- پروژه های لاینفک شهرداری تقسیم می شوند ، در بودجه سال ۹۹ الزاماتی لحاظ گردید که همه کارشناسان مربوطه در آن دخیل بوده اند که در بخش عمران تعداد ۲۷ پروژه با نظر کارشناسی  تعریف گردید .

در پایان جلسه  آقای عظیمانی نایب رئیس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از شهردار محترم ، آقای پاشایی و کلیه همکاران در شهرداری فریدونشهر که با تلاش فراوان و شبانه روزی برای انجام خدمات رسانی مطلوب تلاش میکنند و همچنین تقدیر و تشکر به خاطر ارسال به موقع بودجه سال ۹۹ به شورای اسلامی تقدیم گردید افزود که شورای اسلامی توقع دارد در سال جدید ابتدا ممیزی املاک در دستور کار شهرداری قرار گیرد ، دوما تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت باشد  همچنین امکانات لازم جهت  الکترنیکی شدن فعالیت های شهرداری و تسریع در پاسخگویی الکترنیکی و از راه دور ارباب رجوع فراهم گردد.

لایحه نهایی بودجه سال ۹۹ در چهار نسخه تحویل شورای اسلامی شهر فریدونشهر گردید .

فهرست