اخبار شهرداری/                                                                                                                                          ۱۶ آذر ۱۴۰۲

مهندس باتوانی شهردار و اعضائ شورای اسلامی شهر فریدونشهر در دیداری چهره به چهره با اهالی محترم محله وحدت آباد پاسخگوی درخواست‌ها و مشکلات آنها بودند.

پای صحبت شما  

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی فریدونشهر در دومین برنامه از جلسه قرار خدمت، مهندس باتوانی شهردار فریدونشهر و اعضائ شورای اسلامی به اتفاق مدیران شهرداری، با حضور در مسجد سید محله وحدت آباد با مردم این محله دیدار و گفتگو کردند. این دیدار که همراه بود با اقامه نماز مغرب و عشاء با خوش آمد گویی امام جماعت محترم جناب آقای حاج آقا کریمی و حاضرین محله وحدت آباد همراه بود و در یک نشست صمیمی ابتدا حاضرین در جلسه ضمن تقدیر و تشکر از حضور شهردار و اعضائ شورای اسلامی همچنین فعالیت های مدیریت شهری و پیگیری های متعدد اعضائ شورا در دو سال اخیر، سوالات و مشکلات خود را مطرح کردند.

از مهمترین سوالات و درخواست های شهروندان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مساله فاضلاب شهری و مشکلاتی که شهروندان در این خصوص درگیر هستند .
  • پارک شهری و سرانه فضای سبز محله وحدت باد
  • شعبه نفت که در مرکز شهر وجود دارد و مشکلاتی را برای شهروندان به وجود آورده 
  • معضلات کوچه اطلس و تعیین و تکلیف آن
  • مدرسه نیمه کاره جنب پارک آزادگان
  • وضعیته سوله ورزشی و نیمه کاره رها شده
  • حمل و نقل عمومی و ایستگاه های تاکسی
  • سرویس های بهداشتی عمومی در سطح شهر
  • وضعیت تفرجگاه خروجی چشمه لنگان
  • وضعیت میدان‌های ورودی و خروجی شهر فریدونشهر
  • برگزاری برخی از برنامه های فرهنگی مذهبی و ملی در محله وحدت آباد

مهندس باتوانی شهردار فریدونشهر قبل از پاسخگویی به سوالات حاظرین در جلسه گزارشی مختصر از عملکرد شهرداری فریدونشهر در دو سال اخیر را ارائه دادند و عنوان کردند: هدف از تشکیل چنین جلساتی را دیدار صمیمانه مدیران شهری و اعضائ شورای اسلامی با اهالی محلات شهر فریدونشهر بوده و این دومین جلسه ای است که با حضور دادستان مردمی شهرستان در خدمت اهالی محترم محلات شهر هستیم و جلسه اول نیز در خدمت مردم عزیز محله شهرک امام بودیم و در این جلسه دادستان محترم به دلیل ماموریت کاری متاسفانه نتوانستند در این برنامه حضور یابند لذا قطعا گزارش این دیدار خدمت ایشان ارسال خواهد شد.

ایشان در ادامه گفتگو اشاره ای به بودجه شهرداری کردند و عنوان شد که هر ساله اوایل دیماه طرح پیشنهادی بودجه سال آینده کلید می‌خورد و قبل از آغاز سال جدید به تصویب شورای اسلامی خواهد رسید. مهندس باتوانی افزایش ۷۰درصدی بودجه سال جاری را نسبت به سال گذشته را نشان از تلاش مضاعف مدیریت شهری و همیاری و پیگیری اعضائ شورای اسلامی در کنار مشارکت و همکاری همه شهروندان دانستند و ابراز امیدواری کردند در طرح پیشنهادی بودجه سال آینده نیز شهروندان مشارکت داشته تا با بررسی های مناسب بتوان اولویت بندی های مناسب و درستی در خصوص پروژه های عمرانی، فرهنگی و خدماتی سال آینده ارائه شود. شهردار فریدونشهر فعالیت های اخیر عمرانی را در سطح محله وحدت آباد نسبت به سالهای گذشته را بسیار خوب ارزیابی کردند و افزودند قریب به ۱۷میلیارد تومان در سال جاری در بحث پروژه های عمرانی و آزاد سازی اراضی هزینه گردیده که هنوز هم جای کار و ارائه خدمات مناسب تر وجود دارد. شهردار فریدونشهر در بحث فاضلاب شهری گفتند: در جلسات مختلفی که با حضور فرماندار محترم ،دادستان ، امام جمعه، ریاست محترم دادگستری و سایر مسئولان امنیتی شهرستان و پیگیری های مجدانه اعضائ شورای اسلامی با مسئولان کشوری و استانی داشته ایم به نتایج خوبی دست پیدا کردیم که با توکل به خدا و مساعدت همه دست اندرکاران در آینده نزدیک نتیجه خوبی حاصل خواهد شد. ایشان در خصوص شعبه نفت نیز گفتند:

مکاتباتی با اداره کل مدیریت بحران استان اصفهان شده و پیگیری های آن در حال انجام است. در خصوص سرانه فضای سبز و پارکهای محلی، حمل و نقل عمومی، ایجاد سرعت گیرها و سایر درخواست‌های شهروندان نیز قول پیگیری دادند و درخواست کردند با توجه با آغاز فصل بارندگی و شرایط ویژه و بحرانی در سطح شهر فریدونشهر با مدیریت شهری همکاری لازم را داشته باشند.

در پایان مهندس باتوانی ضمن تشکر از مشارکت خیرین و شهروندان محله وحدت آباد افزودند هیچ تلاشی بدون همفکری و همراهی شهروندان به سر انجام مناسب نخواهد رسید لذا بار دیگر از فرهیختگان و صاحب نظران و شهروندان خواست تا با مشارکت در مدیریت شهری و خدمات رسانی بهتر، شهرداری را یاری رسانند. لازم به ذکر است که از سلسله نشستهای شهردار و اعضائ شورای اسلامی با شهروندان، روزهای چهارشنبه هر هفته در یکی از محلات شهر فریدونشهر برگزار می‌گردد که از طریق سایت و کانال شهرداری اطلاع رسانی خواهد گردید.

فهرست