اخبار شهرداری/ برگزاری نشست خبری فرماندار فریدونشهر با اصحاب رسانه                                                  ۰۶ شهریور۱۴۰۲

برگزاری نشست خبری فرماندار فریدونشهر با اصحاب رسانه



به گزارش روابط عمومی شهرداری فریدونشهر به مناسبت هفته دولت جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان با حضور در فرمانداری با آقای صفا دیدار و گفتگو نمودند. بنابراین گزارش در این جلسه که معاونین فرماندار و بخشداران بخش مرکزی و موگویی نیز حضور داشتند آقای مهندس صفا ضمن تبریک هفته دولت به تمامی دولتمردان دولت مردمی گزارشی از عملکرد دولت در شهرستان را در چندین بخش به سمع و نظر خبر نگاران حاضر در جلسه رساند.

ایشان عملکرد دولت در شهرستان را بسیار مطلوب ارزیابی نمودند و تصریح کرد در طول عمر دو سال دولت مردمی دکتر رئیسی در شهرستان فریدونشهر خدمات زیادی انجام شده است که عمده خدمات انجام شده در بخش راهسازی، ساخت مسکن شهری و روستایی، اعطای وام های قرض الحسنه و کم بهره در بخش اشتغال و مسکن، محرومیت زدایی، خدمات بهداشتی و درمانی، خدمات آموزشی و مدرسه سازی، تکمیل پروژه های ناتمام عمرانی و زیربنایی و همچنین کلنگ زنی چندین طرح عمرانی می باشد. همچنین به دلیل رشد ۸۰ درصدی اعتبار واحد عمران شهرداری و افزایش ۱۲۰ درصدی اعتبار واحد فرهنگی و اجتماعی شهرداری، از شهردار محترم و واحدهای مربوطه تقدیر به عمل آوردند.

فرماندار فریدونشهر در ادامه از افتتاح تعداد ۳۸ طرح عمرانی و زیربنایی در شهرستان با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت خبر داد.

روابط عمومی شرداری و شورای اسلامی فریدونشهر

فهرست