با تو جه با بارش قابل توجه برف که هم اکنون نیز ادامه دارد قطعا با سیل عظیم پیامک ها و تماسهای تلفنی به واحدهای مختلف شهرداری در خصوص بازگشایی معابر مواجه خواهیم شد لازم است نکاتی را عرض نماییم .

 

🌨نکته اول اینکه موقعیت جغرافیایی شهرستان و شهر فریدونشهر کوهستانی و به‌ طبع آن برف گیر و با درجه دمای زیر صفر در فصل زمستان هست که در اکثر روزهای زمستان همراه با یخ‌زدگی همراه هستیم لذا زندگی کردن در این شرایط تجهیزات و آمادگی های خود را می‌طلبد به همین منظور هر خودرو باید به زنجیر چرخ مجهز بوده و در زمان بارش برف و یخ‌زدگی از آن استفاده گردد .

 

🌨نکته دوم که بسیار از آن گفته شده طول معابر سطح شهر بوده و امکانات محدود خدمات شهری  که این امر زمان برف روبی را افزایش داده و با توجه به تلاش شبانه روزی همه همکاران بحث بازگشایی معابر امری زمان بر و بسیار سخت می باشد که مستلزم همکاری همه شهروندان است .

 

🌨مورد سوم … تمامی معابر شهر تقسیم بندی شده و هر قسمت به یک دستگاه واگذار شده و طبق اولویت‌هایی که مسئول واحد موتوری و خدمات شهری آن را تعریف کرده (مانند اولویت اول بیمارستان ، مدارس ، مراکز خدماتی و امدادی و… )موظف به برف روبی و انجام وظیفه خواهند بود . چهارم …

 

🌨مورد چهارم که بسیار اهمیت دارد عدم همکاری برخی شهروندان میباشد که با قرار دادن وسیله نقلیه خود  معابر و بخصوص کوچه ها امر برف روبی را بسیار میکند و در بسیاری از موارد غیر ممکن می نماید، که همیشه رانندگان عزیز از این امر گله مند بوده اند .

فهرست