اخبار و رویدادهای مهم شهرداری                                                                                                               ۲۷ بهمن ۱۴۰۱

بازدید میدانی معاون عمرانی استاندار اصفهان از بازگشایی محورهای شهرستان های غربی استان



به گزارش روابط عمومی شهرداری فریدونشهر، دکتر مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در جریان بازدید از شهرستان فریدونشهر، در خصوص مسائل و مشکلات این شهرستان در بخش پشتکوه موگویی و احداث مرکز بهداشتی و درمانی در روستای کلوسه با فرماندار این شهرستان گفتگو کرد.
وی در جریان این بازدید با اشاره به بارش های اخیر برف و باران در استان گفت: در استان میزان بارندگی به بیش از یکهزار و ۱۰۰ میلی متر در سال آبی رسید که در مقایسه با سال گذشته بیش از ۴۰ درصد افزایش داشته است.
دکتر زینلیان ادامه داد: بارش های اخیر از طرفی باعث خوشحالی مردم و از طرف باعث ایجاد مشکلاتی برای شهرستان های جنوبی و غربی استان شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان بیان کرد: برای بررسی روند خدمت رسانی به مردم در شهرستان های فریدونشهر، بویین میاندشت و چادگان که با مشکلاتی مواجه بودند از صبح امروز به این سه شهرستان آمدیم تا از آخرین وضعیت بازگشایی شریان ها با خبر شویم.
دکتر زینلیان عنوان کرد: بارندگی های اخیر باعث شده حجم بسیاری رواناب به رودخانه زاینده رود وارد شود که عمده این رواناب ها از مسیل های دراز دره، نیسیان، هوره، دره بیگی و رودخانه شور بوده است.
وی افزود: دِبی سد نکوآباد به بیش از ۱۱۰ متر مکعب بر ثانیه رسیده است در این راستا مقرر شد ایمن سازی مسیر توسط آب منطقه ای انجام شود و این آب به نحو مطلوبی در اختیار کشاورزان شرق استان قرار بگیرد و حقابه زیست محیطی تالاب گاوخونی نیز محقق شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان همچنین در جریان بازدید از شهرستان بویین میاندشت از بازگشایی شریان های اصلی این شهرستان و شهرستان فریدونشهر خبر داد و گفت: یکی از مشکلات شهرستان ها برای بازگشایی راه ها، کافی نبودن ماشین آلات راهداری است.
وی ادامه داد: برای جبران این کمبود طی ماه های گذشته تعداد قابل توجهی ماشین آلات میان شهرستان های استان توزیع شد و در تلاش هستیم با تأمین تجهیزات و ماشین‌آلات مجدد مشکلات را در استان کاهش دهیم.



روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی فریدونشهر

فهرست