اخبار شهرداری/ بازدید مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان از فریدونشهر                     ۲۶ مرداد ۱۴۰۲

مهندس رسول جهانگیری مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان با شهرداران شهرهای فریدونشهر و برف انبار دیدار و گفتگو کردند.



به گزارش روابط عمومی شهرداری فریدونشهر مهدی رسول جهانگیری مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان با هیات همراه صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۵ در جلسه ای با شهرداران شهر فریدونشهر و برف انبار دیدار و گفتگو کرد.
در ابتدای جلسه مهندس باتوانی شهردار فریدونشهر ضمن خوش آمد گویی به حاضرین جلسه بخصوص مهندس جهانگیری و هیات همراه حضور ایشان را مایه برکت و ارتباطات نزدیکتر دانست و ابراز امیدواری کرد بتوان برای پویایی و پیشرفت شهر و جایگاه شهرداری ها قدم‌های مثبتی برداشته شود.
در ادامه جلسه مهندس جهانگیری مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری استان اصفهان در جلسه رسالت اولیه و اصلی تاسیس سازمان همیاری های شهرداری های استان اصفهان را همیاری، هم افزایی و تسهیل گری برای شهرداری ها عنوان داشت و افزود : در نباشیم بر اساس فعالیت عملکردی سازمان آن را تبدیل به یک هلدینگ اقتصادی بزرگ نماییم.
رسول جهانگیری در ادامه جلسه افزود:
بنای سازمان در مدیریت جدید گسترش همه جانبه فعالیتها و خدمات در زمینه هایی چون پرسنلی،پشتیبانی و فناوری اطلاعات، سخت افزار، مشاوره حقوقی و سرمایه گذاری به شهرداری های استان می باشد .
در ادامه شهردار فریدونشهر به بیان مشکلات و مسایل مربوط به حوزه شهرداری فریدونشهر و همچنین انتظارات از سازمان همیاری های شهرداری های استان اصفهان خصوصا نسبت به مناطق و شهرداری های کم برخوردار و کمتر توسعه یافته پرداخت.
ابراهیم باتوانی افزود: بستر های مناسبی جهت سرمایه گذاری های مطمئن در حوزه گردشگری آماده گردیده که واحد سرمایه گذاری شهرداری فریدونشهر به تهیه و تصویب ۸بسته سرمایه گذاری نظیر بازارچه و مجتمع تجاری و مسکونی، پارکینگ عمومی، هتل سه ستاره، مهمانسرا و هتل سوییت، نهالستان و گلخانه و تالار اقدام نموده است.



روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی فریدونشهر

فهرست