«در جریان باشید»

«آغاز به کار کارخانه آسفالت شهرداری فریدونشهر در فصل گرم سال»

«تصاویر پروژه»

«اطلاعات پروژه»

  • آدرس: کارخانه آسفالت
  • تاریخ:  تیر ۱۴۰۳
  • نوع پروژه: عمران و شهرسازی
  • اهداف پروژه: به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی فریدونشهر، این شهرداری، در راستای افزایش خدمات و ارتقای سطح رفاه اجتماعی، کاستن از هزینه های مرتبط به آسفالت خیابان های تازه احداث یا ترمیم آسفالت های معابر آسیب دیده، هرساله اقدامات به راه اندازی کارخانه و تولید آسفالت نموده است.

🔹راه اندازی کارخانه آسفالت شهرداری فریدونشهر نیاز شهرداری ها و دهیاری های شهرستان فریدونشهر را در تامین آسفالت مورد استفاده برای خیابان کشی و گذرگاه های شهری در خود شهرستان تامین میکند، همچنین این کارخانه مرجع درآمد پایدار برای شهرداری و مردم فریدونشهر بوده است.

 

🔸آسفالت محلات و احداث خیابان های جدید، ترمیم، روکش و لکه گیری خیابان های شهرها و روستاهای شهرستان فریدونشهر یکی از مطالبات به حق مردم شهرستان است که با راه اندازی کارخانه آسفالت شهرداری فریدونشهر با سرعت بیشتری محقق خواهد شد.

 

🔹امسال نیز، اجرای پروژه ی آسفالت معابر با هدف بهبود چهره ی شهر، روان سازی تردد وسایل نقلیه و تامین آرامش و آسایش شهروندان انجام خواهد شد و امیدوار هستیم با ارائه ی خدمات مطلوب شاهد رضایت شهروندان به عنوان سرمایه‌های عظیم شهر باشیم.

 

  • میزان پیشرفت:
۱۰۰%
۱۰۰%

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی فریدونشهر



پروژه های دیگر

فهرست